Zakelijk

Zakelijk

Bent u een telecom retailer, een zakelijk eindgebruiker of verantwoordelijk binnen uw organisatie voor de mobiele telefonie? Het repareren van uw toestellen kan soms wekenlang duren. Sommige toestellen komen zelfs ongerepareerd terug omdat ze niet geserviced kunnen worden als ze van een andere leverancier komen. Of misschien ontvangt u alsmaar een te hoge prijsopgave? 

SmartPhoneCare biedt een reparatie- of onderhoudsservice aan speciaal voor uw organisatie. Wij zijn een zelfstandig reparatiecentrum voor mobiele telefoons, maar ook voor tablets. Daarnaast bieden wij ook de service aan die gerelateerd zijn aan het reparatieproces: logistiek, garantiebemiddeling, schade expertise, keuring en modificaties. 

Uw toestel binnen 1 werkdag repareren

Wij werken met een perfecte voorraadbeheer en een klantvriendelijk ordersysteem. Hierdoor zijn onze ervaren monteurs in staat een defect toestel in 90% van de gevallen binnen 1 werkdag te repareren. (afhankelijk van onze online agenda/mits onderdelen voorradig zijn) 

Wanneer u zich als zakelijke relatie aanmeld krijgt u een eigen accountmanager. Deze zal periodiek een afspraak met u inplannen om zo zorg te dragen dat u uw tijd voor uw core business kunt gebruiken om zo samen zo efficiënt mogelijk met onze tijd om te gaan.  

SmartPhoneCare wil meer zijn dan een reparatie depot die enkel repareert, een factuur zend en klaar. Wij werken altijd op maat en kijken samen met u naar de beste oplossing. 

Wilt u als zakelijk gebruiker meer weten wat SmartPhoneCare voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met onze accountmanager Yoram Hartlooper via telefoonnummer: 06-27051368 of per email naar yoram@smartphonecare.nl